
- Breakout 1
- Breakout 2
- Breakout 3
- Breakout 4
-
Data & Analytics Zaal 21
[EN] Key trends in digital data and how they (should) impact your roadmap
Janus de Visser
-
Marketing Automation Zaal 1
[NL] De kracht van AI in email marketing
Mascha Soors
-
Marketing Automation Zaal 14
[NL] Hoe je twijfelende bezoekers laat converteren met Guided Selling
Ton van den Berg & Coen Coolen
-
Experience Optimization & Personalization Zaal 5
[EN] Broken by Default: Why Your Personalization Strategy Needs a Rebuild
Ted Sfikas & Nigel Gillet
-
B2B Growth Zaal 23
[NL] Thought leadership: je beste marketingkanaal heb je al
Carolien Graafsma
-
Digital Growth Zaal 11
[NL] AI en Digitale Marketing: van strategie naar succes
Dyon Metselaar & Mats van Essen
-
Data & Analytics Zaal 21
[EN] Data quality monitoring: getting a grip on what's driving your marketing
Jack Roegiers & Pim Koster
-
Marketing Automation Zaal 1
[NL] Hoe Agentic AI marketing transformeert
Bart de Peuter
-
Content & Branding Zaal 14
[NL] (Hoogwaardige) contentcreatie en social media met AI
Robert van Meer
-
Experience Optimization & Personalization Zaal 5
[EN] User centered research - The insights you can't afford to miss
Berber Bijlsma
-
Marketing Automation Zaal 23
[NL] Acquisitie is dood, retentie is de nieuwe moneymaker
Lukas Hietkamp
-
Digital Growth Zaal 11
[NL] Accurate attributie als gamechanger: Veloretti's groei met een full-funnel strategie
Tim Schouten
-
Data & Analytics Zaal 21
[EN] Quality, insights & activation, how AI is revolutionizing analytics
Fabien Le Thuaut
-
Marketing Automation Zaal 1
[EN] Automation That Connects: Scaling Personalisation Without Losing the Human Touch
Byron Goodman
-
Content & Branding Zaal 14
[NL] Van Conversie naar Connectie
Dorine van Mullem-Ale
-
Experience Optimization & Personalization Zaal 5
[EN] Will AI replace your designers within 2 years?
Sven Persoon
-
B2B Growth Zaal 23
[NL] Stop leads na te jagen, start Revenue Operations
Marten Dames
-
Digital Growth Zaal 11
[NL] How Global Brands Use Agentic AI for Hyper-Personalized Engagement
Michael Uenk
-
Data & Analytics Zaal 21
[EN] How Cloud Enhances Your Marketing Stack
Alexander van Buuren & Johann Gouws
-
Marketing Automation Zaal 1
[NL] Hoe Haarspullen Spotler's Predictive AI module inzet om campagnes te optimaliseren
Miranda Blom & Christy-Anne Meijer
-
Content & Branding Zaal 14
[NL] Hoe PLUS het roer omgooide voor employer branding
Tim Meuleman & Francien Barske - Sanders
-
Experience Optimization & Personalization Zaal 5
[EN] Hit the Gas on CXO: No Brakes, Only Results!
Mark de Winter
-
B2B Growth Zaal 23
[NL] Van onbekend naar onmisbaar: structurele vraag creëren in de markt
David ter Telgte
-
Digital Growth Zaal 11
[EN] Personalization That Delivers: The Bloomreach x New York Pizza Story
Edouard Manuputty & Maarten Meijer
geef je keuze door
20 mei, wat kies jij?
Persoonlijk programma & VIP toegang
Personaliseer het Digital Marketing Festival en bepaal zelf met welke inspiratie en kennis je naar huis gaat.
Stap 1: Maak per breakout een keuze uit de 6 verschillende sessies die tegelijkertijd worden aangeboden.
Stap 2: Geef je keuze door via het formulier.
Door jouw keuze door te geven, krijg jij:
- Een mail met je persoonlijke programma. Handig als geheugensteuntje en om te delen met andere bezoekers.
- VIP toegang tot deze sessies. Je hebt hierdoor gegarandeerd toegang en een zitplaats.
Pro tip: door van tevoren dit "huiswerk" te doen, hoef je het op de dag zelf niet meer te doen. Daardoor haal je meer uit de dag (en maak je vaak betere keuzes).
Plattegrond
