Go Back Up
DMF2025_Tijdlijn_NL_transparant
  1. Data & Analytics Zaal 21

    [EN] Key trends in digital data and how they (should) impact your roadmap

    Janus de Visser

  2. Marketing Automation Zaal 1

    [NL] De kracht van AI in email marketing

    Mascha Soors

  3. Marketing Automation Zaal 14

    [NL] Hoe je twijfelende bezoekers laat converteren met Guided Selling

    Ton van den Berg & Coen Coolen

  4. Experience Optimization & Personalization Zaal 5

    [EN] Broken by Default: Why Your Personalization Strategy Needs a Rebuild

    Ted Sfikas & Nigel Gillet

  5. B2B Growth Zaal 23

    [NL] Thought leadership: je beste marketingkanaal heb je al

    Carolien Graafsma

  6. Digital Growth Zaal 11

    [NL] AI en Digitale Marketing: van strategie naar succes

    Dyon Metselaar & Mats van Essen

  1. Data & Analytics Zaal 21

    [EN] Data quality monitoring: getting a grip on what's driving your marketing

    Jack Roegiers & Pim Koster

  2. Marketing Automation Zaal 1

    [NL] Hoe Agentic AI marketing transformeert

    Bart de Peuter

  3. Content & Branding Zaal 14

    [NL] (Hoogwaardige) contentcreatie en social media met AI

    Robert van Meer

  4. Experience Optimization & Personalization Zaal 5

    [EN] User centered research - The insights you can't afford to miss

    Berber Bijlsma

  5. Marketing Automation Zaal 23

    [NL] Acquisitie is dood, retentie is de nieuwe moneymaker

    Lukas Hietkamp

  6. Digital Growth Zaal 11

    [NL] Accurate attributie als gamechanger: Veloretti's groei met een full-funnel strategie

    Tim Schouten

  1. Data & Analytics Zaal 21

    [EN] Quality, insights & activation, how AI is revolutionizing analytics

    Fabien Le Thuaut

  2. Marketing Automation Zaal 1

    [EN] Automation That Connects: Scaling Personalisation Without Losing the Human Touch

    Byron Goodman

  3. Content & Branding Zaal 14

    [NL] Van Conversie naar Connectie

    Dorine van Mullem-Ale

  4. Experience Optimization & Personalization Zaal 5

    [EN] Will AI replace your designers within 2 years?

    Sven Persoon

  5. B2B Growth Zaal 23

    [NL] Stop leads na te jagen, start Revenue Operations

    Marten Dames

  6. Digital Growth Zaal 11

    [NL] How Global Brands Use Agentic AI for Hyper-Personalized Engagement

     Michael Uenk

  1. Data & Analytics Zaal 21

    [EN] How Cloud Enhances Your Marketing Stack

    Alexander van Buuren & Johann Gouws

  2. Marketing Automation Zaal 1

    [NL] Hoe Haarspullen Spotler's Predictive AI module inzet om campagnes te optimaliseren

    Miranda Blom & Christy-Anne Meijer

  3. Content & Branding Zaal 14

    [NL] Hoe PLUS het roer omgooide voor employer branding

    Tim Meuleman & Francien Barske - Sanders

  4. Experience Optimization & Personalization Zaal 5

    [EN] Hit the Gas on CXO: No Brakes, Only Results!

    Mark de Winter

  5. B2B Growth Zaal 23

    [NL] Van onbekend naar onmisbaar: structurele vraag creëren in de markt

    David ter Telgte

  6. Digital Growth Zaal 11

    [EN] Personalization That Delivers: The Bloomreach x New York Pizza Story

    Edouard Manuputty & Maarten Meijer

geef je keuze door

20 mei, wat kies jij?

Persoonlijk programma & VIP toegang


Personaliseer het Digital Marketing Festival en bepaal zelf met welke inspiratie en kennis je naar huis gaat. 

Stap 1: Maak per breakout een keuze uit de 6 verschillende sessies die tegelijkertijd worden aangeboden.
Stap 2: Geef je keuze door via het formulier. 

Door jouw keuze door te geven, krijg jij: 

  • Een mail met je persoonlijke programma. Handig als geheugensteuntje en om te delen met andere bezoekers.
  • VIP toegang tot deze sessies. Je hebt hierdoor gegarandeerd toegang en een zitplaats. 

Pro tip: door van tevoren dit "huiswerk" te doen, hoef je het op de dag zelf niet meer te doen. Daardoor haal je meer uit de dag (en maak je vaak betere keuzes). 

 

 

Next Section

Plattegrond

DMF_DUS_Plattegrond_v2