Content & Branding 16:35 - 17:00
Hoe PLUS het roer omgooide voor employer branding
Over deze sessie
In de felle concurrentiestijd om jong talent, gooide PLUS Supermarkten het roer om. We verlieten de gebaande paden in employer branding en gingen op zoek naar wat jongeren écht drijft. We doken in hun leefwereld en ontdekten een verrassend inzicht. Dit werd de fundering voor een vernieuwende campagne die moeiteloos opvalt tussen Albert Heijn’s en Jumbo’s van de wereld…
Wat leer je van deze sessie?
-
Hoe val je op in een hoog concurrerende omgeving?
-
Hoe pak je employer branding aan?
-
Hoe kom je op de budget-slimste manier tot de beste content?

Over de sprekers
Francien Barske - Sanders
Recruitment & Employer Branding Lead bij PLUS Supermakten
Vanuit haar rol als Recruitment & Employer Branding Lead bij PLUS Supermarkten is Francien Barske verantwoordelijk voor de Employer Branding & Recruitment strategie voor ruim 500 PLUS-supermarkten, drie distributiecentra en het PLUS hoofdkantoor.

Tim Meuleman
Director bij C2B
Tim Meuleman (1986) is director van creatief contentbureau C2B (#1 social- & contentbureau in de Emerce100, 2025 editie) en partner bij de LevelUp Group. Dagelijks maakt het C2B-team content worth sharing. Content die opvalt en hun klanten een unieke (employer) branding geeft. Voor klanten als PLUS Supermarkten, New York Pizza, MultiCopy, AA Drink, Pensioenfonds Zorg en Welzijn en Beemster.