Go Back Up

Content & Branding 16:35 - 17:00

Hoe PLUS het roer omgooide voor employer branding

In de felle concurrentiestijd om jong talent, gooide PLUS Supermarkten het roer om. We verlieten de gebaande paden in employer branding en gingen op zoek naar wat jongeren écht drijft. We doken in hun leefwereld en ontdekten een verrassend inzicht. Dit werd de fundering voor een vernieuwende campagne die moeiteloos opvalt tussen Albert Heijn’s en Jumbo’s van de wereld…
  • Francien

    Francien Barske - Sanders

    Recruitment & Employer Branding Lead bij PLUS Supermarkten

  • neon--tim-C2B-JustJusta-23 - Tim Meuleman-1

    Tim Meuleman

    Director bij C2B

Over deze sessie

In de felle concurrentiestijd om jong talent, gooide PLUS Supermarkten het roer om. We verlieten de gebaande paden in employer branding en gingen op zoek naar wat jongeren écht drijft. We doken in hun leefwereld en ontdekten een verrassend inzicht. Dit werd de fundering voor een vernieuwende campagne die moeiteloos opvalt tussen Albert Heijn’s en Jumbo’s van de wereld…

Wat leer je van deze sessie?
  • Hoe val je op in een hoog concurrerende omgeving?

  • Hoe pak je employer branding aan?

  • Hoe kom je op de budget-slimste manier tot de beste content?

Over de sprekers

Vanuit haar rol als Recruitment & Employer Branding Lead bij PLUS Supermarkten is Francien Barske verantwoordelijk voor de Employer Branding & Recruitment strategie voor ruim 500 PLUS-supermarkten, drie distributiecentra en het PLUS hoofdkantoor.