Go Back Up

Content & Branding 16:05 - 16:30

Van Conversie naar Connectie

Veel merken focussen op directe conversie, maar vergeten dat klanten vaak niet meteen beslissen. In deze praktische sessie leer je hoe je branding en performance slim combineert. Met video en audio blijf je top-of-mind en haal je meer uit je budget—ook als dat beperkt is. Je gaat naar huis met concrete handvatten om meteen aan de slag te gaan.
  • 1544471568905-1

    Dorine van Mullem-Ale

    COO bij Talpa Network

Over deze sessie

Veel merken focussen op directe conversie, maar vergeten dat klanten vaak niet meteen beslissen. In deze praktische sessie leer je hoe je branding en performance slim combineert. Met video en audio blijf je top-of-mind en haal je meer uit je budget—ook als dat beperkt is. Je gaat naar huis met concrete handvatten om meteen aan de slag te gaan.

 

Wat leer je van deze sessie?

  • Branding is geen nice-to-have, maar de basis voor duurzame groei keuzes worden zelden direct gemaakt. Sterke merken bouwen geheugenstructuren die ervoor zorgen dat klanten op het juiste moment voor jou kiezen.

  • Premium video en audio zijn effectiever en toegankelijker dan je denkt – ook met een klein budget massabereik kan ook persoonlijk zijn. Slim gebruik van premium video en audio verhoogt vertrouwen en zichtbaarheid, zelfs zonder megabudget.

  • Branding en performance versterken elkaar door branding en performance te combineren, verlaag je je kosten per conversie en verhoog je merkvoorkeur. 

Over de sprekers

Dorine van Mullem-Ale is COO van Talpa Media en Director Corporate Strategy bij Talpa Network. Ze bouwt dagelijks aan een open medianetwerk waarin samenwerking, innovatie en resultaatgericht werken centraal staan. Met ervaring in traditionele en digitale media helpt ze merken groeien in een wereld die continu verandert.