Digital Growth 15:30 - 15:55
Accurate attributie als gamechanger: Veloretti's internationale groei met een full-funnel strategie
Over deze sessie
Ontdek hoe Veloretti haar marketingstrategie heeft geoptimaliseerd door databronnen te centraliseren en inzichten te halen uit betrouwbare attributie. Dankzij Billy Grace kreeg het team helder zicht op de werkelijke bijdrage van elk kanaal, kon het slimmer budgetteren en groeide het vertrouwen om ook in upper-funnel kanalen te investeren. Een inspirerende case met voorbeelden en learnings voor marketeers die hun campagnes datagedreven willen laten groeien.
Wat leer je van deze sessie?
-
Hoe je met een betrouwbaar attributiemodel helder inzicht krijgt in (top-funnel) branding performance.
-
Waarom investeren in upper-funnel campagnes loont, mits je het goed kunt meten.
-
De impact van datagedreven budgetverdeling. Hoe je met AI verspilling vermindert en efficiënter omgaat met je budget.

Over de spreker
Tim Schouten
Head of Customer Succes bij Billy Grace
Tim Schouten is al acht jaar actief op het snijvlak van Customer Success en Marketing in Software. Hierin traint, adviseert en begeleidt hij zowel klanten als agencies nationaal en internationaal om het maximale uit marketing te halen. Tim is ruim twee jaar actief bij Billy Grace, waarbij hij verantwoordelijk is voor het CSM-team en het aanspreekpunt is voor key-accounts.