Content & Branding 14:15 - 14:40
Hoe je twijfelende bezoekers laat converteren met Guided Selling
Over deze sessie
Veel (betaalde) websitebezoekers zijn geen product expert en weten niet welk product het beste bij ze past. Ze haken dan af door keuzestress en onzekerheid. Dit heeft een negatief effect op de conversieratio en de klanttevredenheid.
Ontdek hoe je met keuzehulp software twijfelende bezoekers helpt bij het vinden van het juiste product en zo meer omzet en meer klantinzichten realiseert.
Wat leer je van deze sessie?
- Hoe je (Google Shopping) verkeer dat landt op je productpagina sneller laat converteren.
- Hoe je meer omzet realiseert door twijfelende bezoekers te helpen kiezen.
- Hoe je extra klantinzichten (zero-party data) verzamelt voor een betere klantreis. En hoe je deze klantinzichten kan gebruiken in je on-site personalisatie en marketing automation.
- Hoe je je retouren kan verminderen en je klantcontact kan verlagen.

Over de spreker
Ton van den Berg
Co-founder Qonfi
Ton van den Berg is mede-eigenaar van Qonfi, een bedrijf dat keuzehulp software maakt waarmee je twijfelende bezoekers kan helpen bij het vinden van het juiste product door ze persoonlijk productadvies te geven. Hij is een trotse vader van twee kinderen en enthousiast kamado-fan.

Coen Coolen
Marketing Automation Engineer bij PI marketing
Coen is marketing automation engineer bij PI marketing, het marketing automation label van de LevelUp Group. Coen helpt veel e-commerce klanten van PI marketing verder met uitdagingen in hun CDP. Naast dat Coen veel bezig is met CDPs, is hij ook 'Mister Keuzehulp'. Hij helpt veel klanten verder met het juist inzetten van keuzehulp software, het verrijken van data om die data later weer te gebruiken in conversie gerichte campagnes.