.png?width=2000&height=1125&name=Introbeeld_v3%20(1).png)
20 MEI 2025 Utrecht
Digital Marketing Festival
Zuig kennis op van topexperts. Ontmoet gelijkgestemde professionals. Leer hoe je jouw bedrijf naar een hoger niveau kunt tillen. En dat allemaal op een unieke locatie met een relaxte sfeer.
Goed gezelschap gegarandeerd. Een selectie van aanwezige bedrijven:












Bezoekers
Thema's
Kennissessies
Festivalsfeer

met je voeten in het zand
Kennis, Inspiratie & Technologie
Op 20 mei 2025 is het alweer tijd voor de derde editie van het LevelUp Digital Marketing Festival. Ook dit jaar delen meerdere Nederlandse topspecialisten op het gebied van verschillende online marketing-disciplines hun laatste inzichten, nieuwste updates & interessante toekomstvisies.
Dat doen ze deze keer op een unieke locatie: De Utrechtse Stadsvrijheid (DUS), waar verschillende sferen elkaar afwisselen:
- Kennissessies in zes moderne zalen, met zitplaatsen voor minimaal 100 personen.
- Keynotes in een grote, inspirerende ruimte. Verwacht een combinatie van zitten en staan, met veel ruimte voor interactie.
- Netwerken, borrelen en pauzeren op het strand. Relaxed aan het water, met je voeten in het zand en een relaxed deuntje op de achtergrond. Tip van Flip(flop): vergeet je slippers niet. :)
- Keynotes
- Data & Analytics
- Marketing Automation
- Content & Branding
- Experience Optimization & Personalization
- B2B Growth
- Digital Growth
Erik Wegewijs
Special Forces & Digital Marketing
Op 19-jarige leeftijd begon hij zijn avontuur binnen de wereld van Special Forces, van het Korps Commandotroepen. Daar werkte hij bijna twintig jaar in leidinggevende functies. Op 20 mei maakt hij op onnavolgbare wijze de link tussen Special Forces en Digital Marketing. Bij zijn = meemaken!

Daniël Markus
Digital Marketing Update
De oprichter van ClickValue en managing partner van LevelUp Group neemt je mee in de laatste ontwikkelingen van ons vakgebied en zijn toekomstvisie. Uiteraard komen de technologische ontwikkelingen (met AI voorop) uitgebreid aan bod.
Justin Sandee
Van Webwinkel naar Mediaplatform: De Evolutie van bol
Verandering is de enige constante in e-commerce – en bol beweegt mee. Waar het ooit begon als online winkel, transformeert het platform nu richting een volwaardig mediaplatform. Waarom deze strategische shift?
Grenzen tussen commerce en content vervagen, en bol – met miljoenen klanten, data en bereik – zit in een unieke positie om merken en makers samen te brengen. De vraag is wat het maakt dat bol het right to play heeft in dit nieuwe speelveld.


Janus de Visser
Key trends in digital data and how they (should) impact your roadmap.
The digital data landscape is evolving fast - driven by new regulations, rising customer expectations, and an ever-expanding technology ecosystem. In this session, we’ll uncover key trends and share how to adapt your roadmap to move with these changes and future-proof your data-driven marketing setup.
This session is in English.
Jack Roegiers & Pim Koster
Data quality monitoring: getting a grip on what's driving your marketing
Data fuels digital marketing performance—but only if it’s reliable. This talk explores how data quality monitoring keeps you in control, enabling accurate attribution, smarter bidding, and precise targeting, so you can trust your campaigns are driven by accurate measurement.
This session is in English.
Fabien Le Thuaut
Quality, insights & activation, how AI is revolutionizing analytics
Is AI a game changer for analytics? In this session I will share my thoughts on how to integrate AI successfully into analytics projects based on my experience as a Data Science Product Manager in a leading analytics solution.
This session is in English.
Alexander van Buuren & Johann Gouws
How Cloud Enhances Your Marketing Stack
Data is often fragmented and inconsistent, making it challenging to combine insights, optimize ad channels, and target audiences effectively. This talk goes into how leveraging cloud in offers a scalable and flexible solution to streamline your data and enhance your marketing stack. With real life cases to help you get started.
This session is in English..
Marketing Automation
Dit thema wordt gehost door PI marketing.Onderstaande kennissessies zullen in de Marketing Automation zaal plaatsvinden:

Mascha Soors & Harm van Heesbeen
De kracht van AI in email marketing
AI verandert de spelregels in e-mailmarketing. In deze presentatie ontdek je hoe hyperpersonalisatie en slimme content je campagnes niet alleen effectiever maken, maar ook relevant.Highlights zijn bijvoorbeeld AI-gepersonaliseerde productfoto’s, reisaanbiedingen in zomer- of wintersferen, visuals die zich aanpassen aan het moment van openen, wijnsuggesties afgestemd op jouw recente interesse. Benieuwd hoe jij deze technieken kunt inzetten? Zorg dat je erbij bent!
Bart de Peuter
Hoe Agentic AI marketing transformeert
Ben jij al klaar voor de toekomst? Het zal je niet ontgaan zijn, Agentic AI heeft grote impact op onze manier van werken. We zullen ons op de werkvloer steeds meer laten omgeven door digitale collega's, oftewel AI Agents die de klantervaring én interne operatie voor goed zullen veranderen. Bart gaat dieper in op deze trend en zal aan de hand van diverse praktijkcases aantonen hoe deze baanbrekende technologie kan worden ingezet in de e-commerce domeinen marketing, service en operatie.Byron Goodman
Automation That Connects: Scaling Personalisation Without Losing the Human Touch
In this panel, hear from Loop Earplugs and Bissell as they share how they’re using marketing automation to build stronger, more personal relationships at scale. Led by experts from Klaviyo, this Q&A will explore real-world strategies for balancing efficiency with authenticity — from using data to drive relevance, to avoiding the pitfalls of over-automation. You’ll walk away with fresh ideas, practical insights, and a clear view of where automation is headed next
This session is in English.
Miranda Blom & Christy-Anne Meijer
Hoe Haarspullen Spotler's Predictive AI module inzet om campagnes te optimaliseren
Onlangs presenteerde Spotler hun nieuwe Predictive AI module. Deze module maakt gebruik van historische gegevens, van algoritmes en van machine learning modellen om daarmee toekomstige uitkomsten of trends te voorspellen. Haarspullen zet Predictive AI in om gedrag te voorspellen en met die nieuwe inzichten klantwaarde te maximaliseren. Hoe dit werkt en hoe ze dit hebben gedaan? Dat hoor je tijdens deze presentatie!Content & Branding
Dit thema wordt gehost door C2B.Onderstaande kennissessies zullen in de Content & Branding zaal plaatsvinden:

Ton van den Berg & Coen Coolen
Hoe je twijfelende bezoekers laat converteren met Guided Selling
Veel (betaalde) websitebezoekers zijn geen product expert en weten niet welk product het beste bij ze past. Ze haken dan af door keuzestress en onzekerheid. Dit heeft een negatief effect op de conversieratio en de klanttevredenheid.Ontdek hoe je met keuzehulp software twijfelende bezoekers helpt bij het vinden van het juiste product en zo meer omzet en meer klantinzichten realiseert.
Robert van Meer
(Hoogwaardige) contentcreatie en social media met AI
Als contentbureau zijn ALLE processen met AI geinteregreerd. AI belooft alles rondom contentcreatie en social media management te veranderen, maar tegelijkertijd is voor een A-merk lastig AI zo in te zetten dat je er sneller premium content mee maakt. We delen tal van praktijkvoorbeelden en trucen, tools en visie om de aankomende periode klaar bent voor de aankomende storm.Dorine van Mullem-Ale
Talpa Network - Van Conversie naar Connectie
Veel merken focussen op directe conversie, maar vergeten dat klanten vaak niet meteen beslissen. In deze praktische sessie leer je hoe je branding en performance slim combineert. Met video en audio blijf je top-of-mind en haal je meer uit je budget—ook als dat beperkt is. Je gaat naar huis met concrete handvatten om meteen aan de slag te gaan.Francien Barske - Sanders & Tim Meuleman
Hoe PLUS het roer omgooide voor employer branding
In de felle concurrentiestijd om jong talent, gooide PLUS Supermarkten het roer om. We verlieten de gebaande paden in employer branding en gingen op zoek naar wat jongeren écht drijft. We doken in hun leefwereld en ontdekten een verrassend inzicht. Dit werd de fundering voor een vernieuwende campagne die moeiteloos opvalt tussen Albert Heijn’s en Jumbo’s van de wereld…Experience Optimization & Personalization
Dit thema wordt gehost door Clickvalue.
Onderstaande kennissessies zullen in de Experience Optimization & Personalization zaal plaatsvinden:

Nigel Gillet & Ted Sfikas
Roundtable - Broken by Default: Why Your Personalization Strategy Needs a Rebuild
It’s not just that your personalization is underperforming — it might be fundamentally flawed. In this candid roundtable discussion, we’ll dive into what’s really going wrong: fragmented data, disconnected teams, overhyped tools, and personalization that’s anything but personal. Together, we’ll explore six key strategy shifts to move from duct-taped systems to scalable, sustainable success. No slides. No pitches. Just real talk with people who are in the thick of it too.This session is in English.
Berber Bijlsma
User centered research - The insights you can't afford to miss
In this session, discover the power of user-centered research and the insights that drive business growth. Learn how small steps can lead to better decisions, improved experiences and stronger business outcomes.
This session is in English.
Sven Persoon
Will AI replace your designers within 2 years?
AI is evolving fast in the design world, but should UX/UI designers be worried? Through bizarre AI-generated designs, hands-on tools, and real-world examples, we explore what AI can do and where it still falls short. Can the designer book a never-ending holiday soon, or will they stay in the office as AI’s creative director?
This session is in English.
Mark de Winter
Hit the Gas on CXO: No Brakes, Only Results!
In this session, we’ll dive into how to accelerate your CXO process and drive faster, more effective results. From building a solid process foundation to automating reporting and leveraging quick user tests, we’ll explore practical strategies that help you keep momentum going without slowing down. Get ready to learn how to remove roadblocks, streamline workflows, and implement changes that move the needle—because in CXO, there’s no time for delays!
This session is in English.
B2B Marketing
Dit thema wordt gehost door Leadscope.
Onderstaande kennissessies zullen in de B2B Marketing zaal plaatsvinden:

Carolien Graafsma
Thought leadership: je beste marketingkanaal heb je al
Word gezien als dé autoriteit in jouw vakgebied. In deze sessie ontdek je hoe je met thought leadership het vertrouwen wint van je doelgroep en vraag creëert en de samenhang met advertenties en cold outreach. Praktisch, inspirerend en direct toepasbaar in jouw B2B-marketingstrategie.Marten Dames
Stop leads na te jagen, start Revenue Operations
Marketing en sales op één lijn brengen? Ontdek hoe je met Revenue Operations silo’s doorbreekt en zorgt voor voorspelbare groei. In deze sessie leer je hoe je processen, data en teams optimaal laat samenwerken om pipeline én omzet te maximaliseren.David ter Telgte
Van onbekend naar onmisbaar: structurele vraag creëren in de markt
Geen losse campagnes meer, maar een continue stroom van interesse en intentie. In deze sessie leer je hoe je met een slimme strategie structureel vraag creëert in de markt — en hoe je dit omzet in duurzame groei.Lukas Hietkamp
Acquisitie is dood, retentie is de nieuwe moneymaker
Acquistiekosten rijzen de pan uit, en ben jij voor retentie alleen nog maar bezig met e-mail? Je loopt achter. Na deze sessie weet jij hoe je direct meer omzet uit je bestaande klanten haalt door middel van loyaliteitsprogamma's, Search, Recommendations, E-mail en SMS. Allemaal ondersteund door een A.I. co-pilot.Digital Growth
Dit thema wordt gehost door Netprofiler.
Onderstaande kennissessies zullen in de Digital Growth zaal plaatsvinden:

Mats van Essen & Dyon Metselaar
AI en Digitale Marketing: van strategie naar succes
Technologie en AI ontwikkelen zich razendsnel. Hoe zorg je er als marketingmanager voor dat je digitale marketingstrategie niet achterblijft? Mats en Dyon laten in deze inhoudelijke sessie zien hoe je AI kan integreren binnen je digitale marketingstrategie. Ze nemen je mee in verschillende types van AI en laten met concrete praktijkvoorbeelden zien hoe je morgen al kunt beginnen met het integreren van AI in je digitale marketing strategie.
Hierbij laten ze ook zien welke rol AI speelt in de volwassenheid van je marketingaanpak. Door je digitale marketing maturity namelijk te verhogen, besteed je je marketingbudget efficiënter en haal je een hogere ROI. Mats & Dyon delen hoe ze groeiplannen maken voor hun klanten en tonen met praktijkcases aan hoe jij zelf een AI gedreven digitale marketingstrategie kunt ontwikkelen.
Op zoek naar een raamwerk waarmee je aan je groeiambities kunt werken en zelf strategische groeiplannen kunt ontwikkelen? En benieuwd hoe AI hier als hoeksteen een belangrijke rol in speelt? Kom dan naar deze sessie!
Tim Schouten
Accurate attributie als gamechanger: Veloretti's groei met een full-funnel strategie
Ontdek hoe Veloretti haar marketingstrategie heeft geoptimaliseerd door databronnen te centraliseren en inzichten te halen uit betrouwbare attributie. Dankzij Billy Grace kreeg het team helder zicht op de werkelijke bijdrage van elk kanaal, kon het slimmer budgetteren en groeide het vertrouwen om ook in upper-funnel kanalen te investeren. Een inspirerende case met voorbeelden en learnings voor marketeers die hun campagnes datagedreven willen laten groeien.Michael Uenk
How Global Brands Use Agentic AI for Hyper-Personalized Engagement
We nemen je mee in een exclusieve deep dive in Agent One, een baanbrekende autonome AI-agent die digitale marketing transformeert. Ontdek hoe iconische merken zoals ICI Paris XL, Samsung, Turkish Airlines, Godiva, IKEA, Levi's en Medpets personalisatie op schaal herdefiniëren. In deze 25 minuten durende sessie onthullen we hoe deze bedrijven agentic AI inzetten om slimmere, snellere en meer mensgerichte klantervaringen te leveren via verschillende kanalen - en zo de volgende grens van engagement bereiken.Edouard Manputty & Maarten Meijer
Personalization That Delivers: The Bloomreach x New York Pizza Story
In this session New York Pizza will share with us how they leveraged Bloomreach to personalize experiences across every store, speak to customers like locals, and turn repeat buyers into loyal fans.
This session is in English.
-
12:45 - 13:15
Ontvangst
Vanaf 12.45 uur heten we je van harte welkom op het festivalterrein. We gaan er vanuit dat je bij aankomst al geluncht hebt. Uiteraard zorgen we er wel voor dat het je gedurende de dag aan niets zal ontbreken.
-
13:15 - 13:25
Opening
Om 13.30 stipt opent dagvoorzitter David Beentjes het Digital Marketing Festival 2025.
-
13:25 - 13:45
Digital Marketing Update 2025 (keynote)
De Digital Marketing Update 2025 van Daniël Markus. Hierin zal hij je meenemen in de laatste ontwikkelingen en zijn toekomstvisie van onze sector. -
13:45 - 14.05
De Evolutie van bol (keynote)
Justin Sandee, Director Commercial Development bij bol, vertelt ons alles over de strategische shift van webwinkel naar mediaplatform.
-
14:15 - 14.40
Break out 1
Parallelprogramma verdeeld over 6 zalen met 6 thema's:
- Data & Analytics
- Marketing Automation
- Content & Branding
- CRO
- B2B marketing
- Digital Growth
-
14:40 - 15:20
Pauze
Even op adem komen. Neem een kijkje op het technologieplein. Pak een drankje en ga lekker in de zon zitten. Praat met mede vakidioten over wat je zojuist gehoord hebt. Of speel een potje beachvolleybal :) -
15:30 - 15:55
Break out 2
Parallelprogramma verdeeld over 6 zalen met 6 thema's:
- Data & Analytics
- Marketing Automation
- Content & Branding
- CRO
- B2B marketing
- Digital Growth
-
16:05 - 16:30
Break out 3
Parallelprogramma verdeeld over 6 zalen met 6 thema's:
- Data & Analytics
- Marketing Automation
- Content & Branding
- CRO
- B2B marketing
- Digital Growth
-
16:35 - 17:00
Break out 4
Parallelprogramma verdeeld over 6 zalen met 6 thema's:
- Data & Analytics
- Marketing Automation
- Content & Branding
- CRO
- B2B marketing
- Digital Growth
-
17:10 - 17:40
Erik Wegewijs: Special Forces & Digital Marketing (keynote)
Special Forces & Digital Marketing
Op geheel eigen wijze zal Erik je meenemen in zijn wereld - die van de Special Forces. En verbanden leggen met digital marketing die je niet zou verwachten... -
17:40 - 20:30
Network on the beach
Na zoveel kennis inspiratie en innovatie is het hoogste tijd om even te ontspannen. Met een drankje in de ene hand en een heerlijk hapje in de andere. Voer een goed gesprek of luister naar de relaxte deuntjes van de DJ.
En dat alles met de voeten in het zand (als het weer een beetje meezit. :)
Wat een knappe koppen
Experts aan het woord
Nieuw deze editie
Technologie plein
Op het technologie plein maak je laagdrempelig kennis met de leading marketing software partners van het festival. Want laten we eerlijk zijn: zonder techniek zijn we echt nergens meer.
Loop gerust op ze af en maak een praatje. Ze bijten niet, beloofd. En wie weet kunnen ze je wel heel goed op weg helpen met één van de uitdagingen die je op dit moment hebt?
Het technologieplein is centraal gelegen op het festivalterrein, dus je hoeft niet te zoeken.

Technology partners
%20(2).png?width=1200&height=550&name=Sponsor%20logos%20(1200%20x%20550%20px)%20(2).png)
"Het festival was awesome! Veel nieuwe kennis en kennissen opgedaan. De catering was top en de DJ draaide lekker. Volgend jaar ben ik er zeker weer bij."
Brandpreventiewinkel.nl
"Top middag. Veel inspiratie opgedaan en ook flink wat voorbeelden van praktijk cases waarmee we aan de slag kunnen. De locatie was wat krap, maar ik heb gehoord dat dat volgend jaar beter wordt. Dus ik ben er zeker weer bij!
Solmar
"Het is een mooie kans om te netwerken en kennis op te doen van alle toolings/producten die jullie aanbieden."
World Vision
"Liep gestroomlijnd."
New York Pizza
"Gevarieerd programma, goede versnaperingen, parkeren voor de deur. Volgende keer een iets grotere plenaire zaal, maar dat gaan jullie in 2025 vast regelen."
A. Vogel
Scoor je ticket
an offer you can't refuse
20 mei, ben jij erbij?
Wij, de 10 koppige organisatie van dit event, zouden het fantastisch vinden als jij erbij bent. Daarom hebben we een voorstel voor je:
Wij zorgen voor de locatie, sfeer, een programma vol interessante sprekers, een DJ, heerlijke hapjes en drankjes, voldoende parkeerplek, een pendel naar het NS-station, een goodiebag en natuurlijk jouw gratis ticket…
…Jíj́ zorgt voor tijd in je agenda. Deal? Schrijf je dan meteen even in. 😎
Tot 20 mei in Utrecht!
Otte, Harm, Dyon, Daisy, Marten, Olf, Robert, Thomas, Merel en Willem









Zin in het meest inspirerende en relaxte digital marketing event van Nederland?
alles wat je wil weten (en meer?)
Frequently Asked Questions
Hoe zit het met vervoer, OV, parkeren etc?
Met de auto
- Navigeer naar DUS (De Utrechtse Stadsvrijheid), Sophialaan 1, 3542 AR Utrecht.
- Parkeer gratis op het grote parkeerterrein voor de deur
- Er zijn 2 oplaadpunten voor elektrische auto's. Je vindt deze aan de zijkant van het gebouw.
Met het OV
Maak gebruik van onze gratis pendeldienst naar NS Station Maarssen:- Ga met de trein naar station Maarssen
- Stap daar in onze bus en stap voor de deur uit
- Natuurlijk is er ook een pendeldienst terug
- De tijden van de pendelbus:
- Heen: van 12.30 tot 13.15
- Terug: van 18.30 tot 19.30
Of kom direct:
-
Neem de trein naar Utrecht Centraal
-
Op het busplatform pak je bus 3 richting Zuilen. Je stapt uit bij halte Utrecht, Muyskenweg.
-
Na het uitstappen, loop je verder op de Amsterdamsestraatweg in noordwestelijke richting tot aan het eerste kruispunt (100m). Daarna sla je in zuidwestelijke richting linksaf de Muyskenweg in.
-
Loop de gehele weg uit tot je onderaan de brug staat (300m). Hier kan je met de trap naar boven. Na ongeveer 600m ben je de brug over en ben je bij De Utrechtse Stadsvrijheid.
- Let op: het is ca 15-20 min lopen.
Met de fiets
- Bij de ingang staan fietsenrekken waar je je fiets kunt parkeren.
- Ze staan goed in het zicht maar zet hem wel op slot!
Is er rekening gehouden met minder validen?
Alles is op de begane grond. Geen trappen, hoge drempels en andere obstakels. Het festival is dus toegankelijk per rolstoel en/of scootmobiel. Kom je met de auto? Dan kun je vooraan parkeren op de speciale plekken.
Wat is er te eten & drinken?
Het zal je aan niets ontbreken deze middag. Het enige waar we wel vanuit gaan is dat je geluncht hebt als je tussen 12.45 en 13.30 aankomt. Gedurende de dag verzorgen we:
- 12.45 - einde: thee, koffie, water en diverse frisdranken
- 12.45 - einde: diverse (gezonde) snacks
- 14.40 - 15.20: diverse hapjes tijdens de pauze
- 17.00 - einde: alcohol houdende drank
- 17.00 - einde: diverse borrelhappen
Uiteraard wordt er rekening gehouden met diverse voorkeuren en allergieën. Informeer de bediening hier aub over.
Wie organiseert dit festival? En waarom?
Het Digital Marketing Festival wordt door LevelUp Group georganiseerd.
LevelUp is een groep van digital marketing agencies die organisaties helpt te groeien door de online resultaten continue te verbeteren. LevelUp agencies:
- Netprofiler
- Clickvalue
- Leadscope
- Cloud Nine Digital
- C2B
- PI marketing
LevelUp Group organiseert dit festival 1 keer per jaar om diverse redenen. Een aantal belangrijke:
- We zijn vakidioten die nou eenmaal heel graag over ons vak praten.
- We doen graag iets voor "de wereld om ons heen". Door het delen van onze kennis en ervaring hopen we anderen te inspireren en tools te geven om zichzelf of hun organisatie beter te maken.
- We werken vaak digitaal en resultaatgericht samen met onze klanten en partners. Op deze dag doen we het anders en zijn we fysiek samen en staan de resultaten even niet centraal.
- Laten we eerlijk zijn: we houden van een feestje. En hoe leuk is het om dat feestje samen te geven met al onze collega's en om dan iedereen uit te nodigen waar we graag samen (willen) werken?
Media partners
-1.png?width=1200&height=150&name=Untitled%20design%20(3)-1.png)