Go Back Up

Marketing Automation 16:35 - 17:00

Hoe Haarspullen Spotler's Predictive AI module inzet om campagnes te optimaliseren

Haarspullen zet Predictive AI in om gedrag te voorspellen en met die nieuwe inzichten klantwaarde te maximaliseren. Hoe dit werkt en hoe ze dit hebben gedaan? Dat hoor je tijdens deze presentatie!
  • miranda-blom - Djamilla Sommer

    Miranda Blom

    Customer Success Manager bij Spotler Activate

  • haarspullen-CA - Harm van Heesbeen

    Christy-Anne Meijer

    Teamlead Marketing bij Haarspullen

Over deze sessie

Onlangs presenteerde Spotler hun nieuwe Predictive AI module. Deze module maakt gebruik van historische gegevens, van algoritmes en van machine learning modellen om daarmee toekomstige uitkomsten of trends te voorspellen. Haarspullen zet Predictive AI in om gedrag te voorspellen en met die nieuwe inzichten klantwaarde te maximaliseren. Hoe dit werkt en hoe ze dit hebben gedaan? Dat hoor je tijdens deze presentatie!

Wat leer je van deze sessie?
  • Ga aan de slag met AI (of nieuwe technieken) en start klein, maar denk groots

  • Test het over meerdere kanalen

  • Niet alles met AI is succesvol, zorg dus altijd voor zuivere A/B testen

Over de spreker

Miranda kan op een krachtige manier uitleg geven over hoe je een Customer Data Platform kan inzetten voor bepaalde use cases. Denk aan het verbeteren van je Customer Lifecycle Value of het verlagen van je churn. Zij bijt zich vast in de nieuwste technieken zoals Predictive AI en vertelt er met passie over. Naast haar rol als Customer Succes Manager geeft ze ook geregeld trainingen en (online) presentaties.